İTÜ MEM
  • Hakkımızda
    • Çalışma İlkelerimiz
    • Ekibimiz
  • Projeler
    • EELISA
    • British Council
    • PMI Türkiye
  • Öğrenme İstasyonları
  • İTÜ Birlikte Öğrenme Laboratuvarı
    • İTÜ Birlikte Öğrenme Laboratuvarı 2025
    • İTÜ Birlikte Öğrenme Laboratuvarı | YZ
    • İTÜ Birlikte Öğrenme Laboratuvarı 2024
  • Haberler
  • İletişim
Atölyeler
Sıradaki Atölye
Serving Static Applications on AWS
Geri Bildirim Raporu
Kayıt Ol

İTÜ AI ve İTÜ MEM İş Birliğiyle
Amazon Web Services Atölyeleri

Teknoloji dünyasında fark yaratmak isteyen tüm İTÜ öğrencilerine özel büyük bir fırsat!

Eğitimlerimiz; öncelikli hedef kitlesi üçüncü ve dördüncü sınıf lisans öğrencilerimiz olmak üzere tüm İTÜ öğrencilerine açıktır. Her bir atölye çalışması sonucunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir.
Gerçek dünya senaryoları üzerinden AWS uzmanları tarafından verilecek olan uygulamalı eğitimler sunan bu seri, öğrencileri geleceğin teknoloji trendleriyle buluşturuyor.
Eğitimlerimiz ücretsizdir, her bir eğitim için ayrı başvuru yapılması gerekmektedir.

Paydaşlarımız

Gerçekleştirilecek Atölyeler

  1. Know-Your-Customer on AWS
  2. Serving Static Applications on AWS
  3. Serving Mobile Application Backend on AWS
  4. Creating Knowledge Base Chatbot with Amazon Q
  1. Creating GenAI RAG Application
  2. Developing Container Applications on AWS
  3. Developing AI Applications with Bedrock Agents
  4. Developing Serverless Applications on AWS

Finalde Büyük Hackathon

Sıradaki Atölye:
Creating Knowledge Based Chatbot with Amazon Q

Kurumsal verilerinizi kullanarak akıllı ve etkileşimli bir sohbet robotu oluşturmak isteyenler için tasarlanan bu atölyede, Amazon Q ile bilgi tabanlı sohbet robotlarının nasıl geliştirileceğini keşfedin. Katılımcılar, Amazon Q Business’ı kullanarak, mevcut kurumsal dokümanları, veritabanlarını ve diğer bilgi kaynaklarını kolayca entegre ederek güçlü bir yapay zeka asistanı oluşturma sürecini deneyimleyecek. Atölye boyunca, Amazon S3 ile veri kaynaklarını bağlama, AWS IAM Identity Center ile kullanıcı kimlik doğrulama ve erişim yönetimi gibi temel AWS servislerinin nasıl kullanılacağı ele alınacak. Katılımcılar, doğal dil anlama, cevap üretme ve konuşma akışını yönetme gibi konularda pratik beceriler kazanarak, kendi kurumsal ihtiyaçlarına yönelik, güvenli ve ölçeklenebilir bir sohbet robotu çözümünü sıfırdan hayata geçirme fırsatı bulacak.

📅 Tarih: 26 Eylül 2025 
📍 Yer ve saat bilgisi: Bilgisayar ve Bilişim Fakültesi,  Saat: 13.00 
🏫 Format: Yüz yüze

👥 Kontenjan: 40 
🗣️ Dil: Türkçe

* Katılım için kayıt formunu 19 Eylül Cuma günü 17.00’dan önce doldurmanız gerekmektedir.

Kayıt Ol

İTÜ Ayazağa Kampüsü
İTÜ Eğitimde Mükemmeliyet Merkezi
Rektörlük Ek Blok, 34469, Maslak / İstanbul

Site Haritası

    • Çalışma İlkelerimiz
    • Ekibimiz
    • EELISA
    • British Council
    • PMI Türkiye
    • IAMU
  • Öğrenme İstasyonları
  • Haberler
  • İletişim

İletişim

mukemmeliyet@itu.edu.tr

İTÜ Eğitimde Mükemmeliyet Merkezi tarafından Geliştirilmiştir